ACTIVITEITEN

De huidige tijd wordt gekenmerkt door een opvallend proces van ontkerkelijking. Tegelijkertijd is de behoefte aan verbondenheid en aan zingeving nog steeds onverminderd groot. We hebben ons op het standpunt gesteld, dat we als parochie juist aan deze behoeften onze aandacht en inzet zouden moeten geven.

Geloofscursus is een cursus over het katholieke geloof en waarom dit relevant is voor ons leven nu.

Regelmatig gaat een Alpha cursus van start voor parochianen en andere geïnteresseerden om meer kennis te krijgen over Christus en de bijbel

Iedere tweede zaterdag van de maand kunnen kinderen deelnemen aan de activiteiten. Kindercatechese is een terugkerend onderdeel.

Hier vindt u informatie over wat u vanuit onze parochie mag verwachten als u ziek en/of eenzaam bent.

Kunt u financiële hulp gebruiken, neem dan gerust contact op; want wij zijn er voor u!

De jongerengroep van Blerick is een gezellige en laagdrempelige manier om andere Rooms-Katholieke jongeren te ontmoeten.