Aandacht voor de zieken

Voor iedere gelovige ligt er de taak om om te zien naar elkaar, dan is niet alleen de opdracht voor de priesters en diakens. De ziekenbezoek groep vervult zeer belangrijke diaconale taken in onze parochie.

Hier vindt u informatie over wat u vanuit onze parochie mag verwachten als u ziek en/of eenzaam bent.

Aandacht voor elkaar

Veel mensen die ziek of alleen zijn, willen hun verhaal doen, als er maar iemand is die wil horen, die kan luisteren. Aandacht hebben voor elkaar hoort tot de kern van ons kerk-zijn.

Gelovige mensen zijn geroepen om te leven met een antenne voor elkaar en vooral voor mensen die je nodig hebben.

Als parochie willen wij graag een open oor bieden aan ieder die daarnaar zoekt, daartoe bestaat er een bezoekgroep.

Laat van u horen

Vanwege de wet op de privacy mogen gegevens over ziekenhuisopname niet door het ziekenhuis zelf verstrekt worden. De eerste stap kunt u daarom het beste zelf zetten.

Bent u in staat om naar de pastoor/kapelaan te bellen? Doen! Bent u niet in staat om zelf te bellen? Laat dan aan familie, vrienden of kennissen weten dat u bezoek vanuit de parochie op prijs stelt en vraag één van hen om te bellen.

De Communie thuis ontvangen

Als u er behoefte aan heeft om af en toe thuis de Heilige Communie te ontvangen, kunt u ook hierover contact opnemen met het secretariaat of met de pastoor of kapelaan van de parochie.

Wellicht dat sommige mensen behoefte hebben aan een persoonlijk gesprek met de pastoor of kapelaan; dat kan natuurlijk altijd. Laat het hun weten via telefoon of e-mail.

Pastoor

Heeft u een vraag? Neem dan contact op met

Pastoor R. Muprappallil Joseph

Bel 077- 3230144 →

Kapelaan

Heeft u een vraag? Neem dan contact op met

Kapelaan Boby Thomas

Bel 0659710549 →

Parochiekantoor

Heeft u een vraag? Neem dan contact op met het parochiekantoor.

Het parochiekantoor is bereikbaar op:

dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.00 uur tot 12.00 uur

Bel 077-387 39 29 →

Aanmelding van mensen die een bezoek op prijs zouden stellen kan bij de coördinatrice

Petra Steenhuis

Тelefoon* Verplicht veld

Zoals zo vaak geldt ook hierbij:“Gedeelde smart is halve smart”.