Over ons

Wij willen met ons Katholieke geloof, te midden van allen, een gemeenschap zijn van gelovige mensen, kinderen, jongeren en ouderen, die zich verbonden voelen door hun – soms zoekend – geloof in de Blijde Boodschap van Jezus Christus. Zo kunnen wij kerk zijn, in samenwerking en in dialoog met elkaar, met ons bisdom, in verbondenheid met de wereldkerk en met andere kerken en religies.

In onze parochie gelden onderstaande tarieven voor kerkgerelateerde diensten waar u gebruik van kunt maken. Mocht de hoogte van het tarief een belemmering zijn om een sacrament te ontvangen, dan kunt u altijd contact opnemen met het pastoraal team.

Ieder jaar vragen wij u middels de actie Kerkbalans om een bijdrage in de kosten van onze Parochieorganisatie. Veel mensen dragen zo ieder jaar hun steentje bij. Er zijn echter meerdere manieren om bij te dragen in de kosten van de Parochie.