Geloofscursus

Regelmatig gaat een geloofscursus van start voor parochianen en andere geïnteresseerden om meer kennis te krijgen over Christus en de bijbel.

Locatie: zaaltje Antoniuskerk, Antoniuslaan 93, Blerick

Contactpersoon: Pastoor

10 avonden

Tijd: 20:00 uur - 21:30 uur (inloop - 19:45 uur)

Schrijf nu in

Тelefoon* Verplicht veld

Geloofscursus- Waar geloof jij in?

Geloofscursus is een cursus over het katholieke geloof en waarom dit relevant is voor ons leven nu. Er is ruimte om andere mensen te ontmoeten, ideeën uit te wisselen en over zaken na te denken die er echt toe doen. Iedereen is welkom.

Voor wie is deze Cursus?

Geloofscursus is voor iedereen! Het is de plek waar je jezelf mag zijn. De plek waar je alles mag delen. De plek waar je mag twijfelen. De plek waar je welkom bent. En bovenal: de plek waar alle verhalen samenkomen. Er is alle ruimte om het gesprek aan te gaan en je vragen en ideeën te delen.

Hoe ziet het programma eruit?

Elke avond begint met koffie en gebak. Hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Daarna luister je naar een kort, inspirerend verhaal over een van de onderwerpen. Tenslotte is er alle ruimte om je vragen en gedachten te delen in kleine groepen.

Wat kost het?

Geloofscursus is een gratis aanbod. Natuurlijk zijn er wel kosten aan verbonden aan het geheel. Financiële ondersteuning waarderen we dan ook zeer. U kunt eventueel via onze website een donatie overmaken.

Geloofscursus nieuws